Strony

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Jelonek

Jelonek jest początkiem kolejnej serii SzyłaWił, tym razem serii zwierzątkowych breloczków. Wyprodukowany przez Szczeżuję jest wspólnym pomysłem obu sióstr :)
Jak na brelok jelonek jest dość duży, więc przyczepiłam go do torby. Następne zwierzaki będą pewnie trochę mniejsze, ale tutaj ciężko było zmienić rozmiar, bo poroże jest skomplikowane, złożone z małych elementów. Breloczek jest z bawełny, ręcznie szyty i obrębiony tasiemką, wypchany.  Z obu stron jednakowy. Tylko chwościk kupiłam i doszyłam na koniec :)
Cały breloczek ma prawie 20cm, dlatego najlepiej nadaje się do noszenia przy dużej torbie
Chwościk kupiłam gotowy w pasmanterii Pasgala na warszawskim Targówku ;)


Z obydwu stron jelonek wygląda tak samo
Patrząc od strony popkulturowej, jelonek jest świetnym breloczkiem dla kryptofanek Hannibala. Za inspirację dziękuję Charlin <3
Szczeżuja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz