Strony

niedziela, 16 marca 2014

Tancerki

Dzisiejszy post jest nieco inny od poprzednich, przede wszystkim dlatego, że prezentujemy w nim prace Szczeżui (fanfary i oklaski). Są to dwie figurki z czerwonej gliny, szkliwione, po ok. 20cm każda. Przedstawiają tancerki - jedną w ruchu, inspirowaną flamenco które kiedyś tańczyłam, drugą siedzącą, odpoczywającą po treningu ;) Ta druga jest bliżej niesprecyzowana, ale myślę, że tańczy klasykę (balet), dziedzinę również mi nieobcą. Obecnie trenuję modern jazz, więc kto wie, może do kompletu dołączy kiedyś również tancerka jazzowa.
Co prawda figurki powstały już dość dawno, ale chciałam je tu wstawić, bo uważam, że to jedne z lepszych moich prac.
Tym razem zarówno przedmioty jak i zdjęcia są autorstwa Szczeżui :)

 Tancerka odpoczywająca, 17cm

 Jak na baletnicę przystało włosy ma spięte w głodki kok a na kostium założyła spodnie, żeby nie zmarznąć ;)




 A to już tancerka flamenco, w trakcie występu
wysokość 18cm


 Zamknęła oczy, żeby lepiej wczuć się w muzykę 


Ceramika jest moją ulubioną techniką, niestety ostatnio nie mam dostępu do pracowni, więc na dalsze lepienie muszę trochę poczekać.
Na razie obie z Szaławiłą skupiamy się na szyciu superbohaterów. Następny pojawi się już niedługo :)
Szczeżuja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz